Het forum over digitale televisie via Telenet
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Powered by Telenet
Forum About Nieuws Zoek Contact

Ga Terug   Telenet Digital Café - Het forum over digitale televisie via Telenet > IDTV > Toogpraat

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus

Oud 10-08-2010, 16:39   #51
andy-dsl
Digital Café fan

Stuur een bericht via MSN naar andy-dsl
Standaard

Het liep dus gisteren terug even fout. Hetzelfde probleem als voorheen met de blijvende smallband snelheid. Wat blijkt nu deze middag? Mijn telemeter is gereset. Ook kreeg ik een telefoontje van de technische dienst om me te melden dat de achterliggende werking van de telemeter niet overeen kwam met mijn abo. Service bestaat dus toch. Zeer positief is dit moet ik zeggen. Ik heb telenet maar zelden zo klantvriendelijk geweten.
andy-dsl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-08-2010, 11:37   #52
walterrony
Digital Café bezoeker

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door r2504 Bekijk Bericht
Ik dacht niet dat het zo eenvoudig was... anders zou iedereen gewoon eens enkele maandjes Fibernet 100 kunnen nemen, en dan bv terug ComfortNet door gewoon even 50 euro te betalen. Volgens mij kan je pas veranderen na één jaar. Nu ja, je zal wel merken of men je voor de resterende maanden nog 61 euro zal aanrekenen of niet.

R2504 , ik heb mijn afrekening gehad .ik moet maar enkel de 50 euro betalen , omdat ik verlaagd ben , van FIBERNET naar EXPRESSNET XL. er is geen kontrakt van 1 jaar ( ik ben niet weggegaan bij telenet enkel verlaagd ) en ik moet zeggen dat alles perfekt is uitgerekend is ( de hoveeld dagen van FIBERNET en de hoveel dagen van EXPRESSNET XL ) de faktuur is perfekt uitgerend wat ik heb verbruikte. mvg : walterrony.
walterrony is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-08-2010, 12:03   #53
tomB
Digital Café fan

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door walterrony Bekijk Bericht
R2504 , ik heb mijn afrekening gehad .ik moet maar enkel de 50 euro betalen , omdat ik verlaagd ben , van FIBERNET naar EXPRESSNET XL. er is geen kontrakt van 1 jaar ( ik ben niet weggegaan bij telenet enkel verlaagd ) en ik moet zeggen dat alles perfekt is uitgerekend is ( de hoveeld dagen van FIBERNET en de hoveel dagen van EXPRESSNET XL ) de faktuur is perfekt uitgerend wat ik heb verbruikte. mvg : walterrony.
Ik ken weinig mensen die zo blij zijn dat ze 50 euro voor niks mogen betalen, Ik zal u nog contenter maken u mag op mijn rekening ook, 50 euro storten.
tomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-08-2010, 12:48   #54
walterrony
Digital Café bezoeker

Standaard

Ik doe wel 61 euro profijt elke maand , deze maand al 61 -50 = al 11 euro profijt .mvg : rony en walter.ps : Fibernet maakt niet veel uit in deze tijd er zijn te weinig site die werken met hoge snelheden .
walterrony is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-08-2010, 22:33   #55
Duizend
Digital Café fan

Standaard

da's dan 50 euro weggesmeten om tot een conclusie te komen die iedereen al wist
Duizend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-08-2010, 00:49   #56
master-magic
Digital Café fan

Standaard

en daar kan je tegenwoordig al iets beter mee doen dan als lucht voor telenet te geven.

http://www.tv-digitaal.be

Dreambox 8000S-T-C met TVV kaart en telesat en Euro1080.
ADB 2000 HD digicorder.
Harmony 885.
Binnenkort Samsung BD-C5300
master-magic is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels

Je mag nieuwe onderwerpen maken
Je mag reageren op berichten
Je mag bijlagen posten
Je mag jouw berichten bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:26.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Telenet - Bedrijfsinformatie - Jobs - Juridische informatie & privacy-beleid - Algemene voorwaarden