Het forum over digitale televisie via Telenet
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Powered by Telenet
Forum About Nieuws Zoek Contact

Ga Terug   Telenet Digital Café - Het forum over digitale televisie via Telenet > IDTV > Digibox/Digicorder

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus

Oud 02-08-2010, 00:32   #11
Dva
Digital Café fan

Dva's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door r2504 Bekijk Bericht
Een TN center doet heus niets van reparaties (misschien in het beste geval ook een reset).

Ze ruilen hem altijd om... je moet dus nooit wachten op een reparatie.
je moet wel eerst TN bellen of je mag omruilen. Eerst adviseren ze toch om de rest te doen. Werkt het dan niet, dan geven ze u het meest nabije TN center. Die worden verwittigd dat je komt. Zelf gaan omruilen zonder voorafgaand gesprek met de helpdesk zal niet pakken, denk ik.
Dva is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-08-2010, 22:48   #12
jozua
Digital Café starter

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dva Bekijk Bericht
je moet wel eerst TN bellen of je mag omruilen. Eerst adviseren ze toch om de rest te doen. Werkt het dan niet, dan geven ze u het meest nabije TN center. Die worden verwittigd dat je komt. Zelf gaan omruilen zonder voorafgaand gesprek met de helpdesk zal niet pakken, denk ik.
idd, eerst helpdesk bellen, daar zoeken ze waar het probleem zit, en proberen ze 'm aan de praat te krijgen door reset, als dat niet helpt wordt er een melding gemaakt in je dossier dat je langskomt bij het dichtstbijzijnde center.

@r2504 : één van de zaken die ik op de helpdesk geleerd heb is geen beloftes doen die je niet kan waarmaken. Het is uiteindelijk het telenetcenter dat zal beslissen of 'n box al dan niet wordt omgeruild, dus zomaar zeggen dat ze 'm altijd omwisselen is niet correct. Waar je wel juist zit is in de onmiddellijke diagnose : ofwel constateren ze dat er niks mis is met uw box, of ze krijgen 'm terug aan de praat of je krijgt een andere (afhankelijk van huur of koopbox uiteraard, en al dan niet nog in garantie)
jozua is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-08-2010, 22:53   #13
r2504
Digital Café fan

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door jozua Bekijk Bericht
Waar je wel juist zit is in de onmiddellijke diagnose : ofwel constateren ze dat er niks mis is met uw box, of ze krijgen 'm terug aan de praat of je krijgt een andere (afhankelijk van huur of koopbox uiteraard, en al dan niet nog in garantie)
Je moet natuurlijk eerst contact opnemen met de TN helpdesk (heb ik ook al verschillende keren geschreven), echter zodra je naar een service center gaat lost men het probleem onmiddelijk op (reset), ofwel krijg je meteen een andere mee.

Ik wou dus enkel duidelijk maken dat je nooit zonder decoder zit, en men je dus ook niet laat wachten om hem te repareren (ik betwijfel of de service centers die dingen ooit al aan de binnenkant hebben gezien).
r2504 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-08-2010, 23:16   #14
jozua
Digital Café starter

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door r2504 Bekijk Bericht
Je moet natuurlijk eerst contact opnemen met de TN helpdesk (heb ik ook al verschillende keren geschreven), echter zodra je naar een service center gaat lost men het probleem onmiddelijk op (reset), ofwel krijg je meteen een andere mee.

Ik wou dus enkel duidelijk maken dat je nooit zonder decoder zit, en men je dus ook niet laat wachten om hem te repareren (ik betwijfel of de service centers die dingen ooit al aan de binnenkant hebben gezien).
ja tuurlijk, je hebt gelijk als je een punt wil maken dat je nooit zonder decoder valt : men lost het probleem op door reset, swap box OF (hier voeg ik nog effe een extra mogelijkheid toe) je krijgt dezelfde (goede) box terug mee.
ik wou enkel maar duidelijk maken dat het niet standaard procedure is dat je steeds een box meekrijgt als je een probleem hebt, kwestie van hier geen verwachtingen te scheppen die misschien niet gaan uitkomen. (Ik zeg niet dat jij hier zo'n verwachtingspatroon wilde maken, maar zo kan je post wel geinterpreteerd worden, vandaar)
jozua is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels

Je mag nieuwe onderwerpen maken
Je mag reageren op berichten
Je mag bijlagen posten
Je mag jouw berichten bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:02.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Telenet - Bedrijfsinformatie - Jobs - Juridische informatie & privacy-beleid - Algemene voorwaarden