Het forum over digitale televisie via Telenet
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Powered by Telenet
Forum About Nieuws Zoek Contact

Ga Terug   Telenet Digital Café - Het forum over digitale televisie via Telenet > IDTV > PRIME : film en sport op de eerste rij

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus

Oud 03-07-2010, 02:31   #1
somebody
Digital Café fan

Standaard commentaar veel beter bij betaaltelevisie

hey, al een tijdje dat ik niet meer op dit leuke forum ben geweest

ik wil maar zeggen dat ik destijds uiterst tevreden was over het commentaar bij canal + en daarna van prime sport via een canal plus decoder die telenet destijds nog aanvaardde .

ik ben nu bij belgacom en ook daar ben ik uiterst tevreden over het commentaar, mijn favoriten zijn daar nico laine en wim de coninck , jawel allebei nog vroeger bij canal plus gewerkt + ook wouter laarmans vind ik fantastisch.

IK erger me wel blauw, aan het commentaar bij de openbare omroep + commerciele zenders. Ik hoor ze echt niet graag, sorry mannen maar eerlijk gezegd zap ik steeds tussen alle zenders die het wk uitzenden (nederland 1, canvas, france television, rtbf omdat het commentaar me zodanig irriteert dat ik niet lang naar dezelfde zender kan kijken.

dus, ik geniet nu met volle teugen van belgacom tv, en bedankt canal plus en prime sport voor de mooie momenten
somebody is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-07-2010, 09:42   #2
tontol36
Digital Café fan

Standaard

Wanneer ik dit lees denk ik dat je een voetballiefhebber bent,nu dan hoop ik dat je het je niet zal beklagen dat je al die buitenlandse competities zal moeten missen.Enkel onze eigen competitie vind ik maar povertjes of kan je al meer bekijken op bgc tv?
tontol36 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-07-2010, 13:13   #3
apotheosis
Digital Café fan

Standaard

Nope, telenet heeft praktisch alles behalve het belgisch voetbal.
Al zou ik gewoon graag hebben telenet ook deze binnenhaalt natuurlijk, zou veel makkelijker zijn voor mij.

Wim de conincq een goeie commentator noemen??? Hell no, vind dat echt nen duts.
Maar over het algemeen is het idd wel aangenamer om via prime te kijken dan elders.
apotheosis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels

Je mag nieuwe onderwerpen maken
Je mag reageren op berichten
Je mag bijlagen posten
Je mag jouw berichten bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:21.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Telenet - Bedrijfsinformatie - Jobs - Juridische informatie & privacy-beleid - Algemene voorwaarden